حرف دل پسر

پنج شنبه 2 مرداد 1393
ن : رضا

حرف دل پسر

 


دختری که قراره زن من بشه بدونه

 من فرق دارم



 

تو جمع باید پیش من بشینی



همکارمه ،همکلاسیمه ، دوست پسر دوستمه ، داداشیمه ، رانندمه ، سگمه ،

از اینا نداریم ، تو فقط منو میشناسی



تصادفی ببینم کسی مزاحمت شده جلو چشمات تیکه پارش میکنم ،

ولی رسیدیم خونه با توام کار دارم



نمیخواد وقتی قرار داریم خودتو واسم بزک بوزک کنی،

موقعی که انتخابت میکردم کور نبودم دیدم خوشگلی



مسئولیت مالی زندگی به عهده منه ، شما کارتو واسه تفریح خودت برو پولشم ببر بریز تو جوب من پیگیری نمیکنم



گوشیت پسوورد داره ؟ هررررری به درد من نمیخوری



ما حریم شخصی نداریم ،

من از همه چیت باخبرم

 وقتی میگم با فلان دوستت نگرد

بار دوم نمیشنوی ، میری با همون دوستت منم فراموش میکنی



زنگ زدم گوشیت سایلنت بود نشنیدی ؟ خودتم سایلنت شو

دیگه

ساپورت بپوشی عین بند کفش گره ت میرنم بهم



دوستم خوشمزه بازی واست در اورد نمیخندی



 

 

سخته بامن بودن نه ؟

 

عوضش تو منطقه ی من آزادانه بچرخ

خوشحال باش

زندگی کن

هیچ کفتاری سمتت نمیاد



 

یه گرگ پشتته ...



 

 



نظرات شما عزیزان:

دختر باران
ساعت2:49---2 مرداد 1393
ای ول رضا.زیاد سخت گرفتی یه جاهاشو اما کلا ای ول داشت حرفات.پس تو انتخابت دقت کن.ی نصیحتم میکنمت با ئختری ایقد جمله بندی غلطو غلوط حرف نزن اولن چون بردت یست بعدشم امنیتو پیشت احساس نمی کنه جز به قول خودت یه گرگ که بالا سرش مراقبشه.پس مهربون تر اما غیرتی.موفق باشی
پاسخ: چشم. مهربونتر اما غیرتی


narjes
ساعت2:21---2 مرداد 1393

.
.
.

.
.
.



کاملا منطقی بوود
پاسخ:صد البته ک منطقیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ، علمی، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.